راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

تولد من و تو و ما مبارک...........

 

سال پیش همین روزها بود که آخرین آرزو رفت ...بدون خداحافظی........

فقط برام یه نامه گذاشته بود :

" سلام .... ببخشید که این طور تنهات گذاشتم ؛ سرنوشت برای من و تو اینچنین نوشت .. من نمیتونستم تو رو نسبت به آرزوهای دیگه محروم کنم ... پس مجبورم برم ، کاری که خیلی وقته میخوام انجام بدم... امیدوارم به آرزوی واقعی خودت دست پیدا کنی

                                                                خدانگهدار "

 

حالا بعد از رفتنش از همه آرزوها گذشتم ، چون هیچ کدوم آخرین نیستند.....هیچ کدوم با من نیستند..........

یک سال از رفتن آخرین آرزو میگذره .. همون روزی که از زندگیم رفت از قلبم هیچ وقت بیرون نرفت ،

به خاطر همین اسمشو گذاشتم آخرین عشق....

عشقی که با یک سلام غافلگیرانه شروع شد و با یک اشک مبهم تموم شد ......

امسال اولین سال تولدش رو میخوام واسه خودم و تو که روزی ما بود جشن بگیرم ....یک جشن کوچک با مهمونهای آشنا ... " شادی ، تنهایی ، گریه ، راستی ، وفا ، جدایی و خیلی دیگه .... "

 

عزیزم تولدت مبارک ... حالا وقت این که شمع هارو فوت کنی ....

نه.. نه .... اول چشماتو ببند یه آرزو کن بعد.........

هوراااااااااااااااااااااااااااااااا..... تولدت مبارک.... تولدت مبارک.....

 

البته ۲ روز دیگه تولدته ... من چون نیستم الان برات تولد میگیرم

 

امیدوارم سال بعد هم باشم تا بتونم بازم برات جشن بگیرم .....

تو که دیگه نمیخوای سال بعد منو تنها بذاری ؟! ..... میدونم تو هم یک روزی میری و این بار من میمونم و خودم ....تقصیر تو هم نیست ... مقصر زمونه بی وفاست با اونایی که پیشش هستن .....

 

ولی من با تو میمونم تا آخررررررررررررر خط زندگی... باور نداری ! آره خوب بایدم باور نداشته باشی... حرفهام دیگه بوی صداقت نمیده .. نه ؟ این بار دیگه قولی که بهت دادمو خود خودم گفتم نه احساسم ......

 

یک چیزی هست میخوام بهت بگم ... قبلا بهت گفتم ، حالا یک بار دیگه میگم ...

" به باورهای زندگی خودت دست پیدا کن و وجودت رو بشناس .. مطمئن باش اون روز خیلی راحت با همه چیز کنار میای "

منتظرم تا اون روزبه زودی برسه ...هروقت تونستی به ادراک خودت برسی اون روز صدام بزن بیام تا خیلی چیزها رو برات روشن کنم .....

   

 

                                                               به امید آن روز........

                                                                                                            

کسی مانند من تنها نماند


               به راه زندگانی وانماند


                          خدا را در قفای کاروان ها


                                     غریبی در بیابان جا نماند .......

                        

تولدم مبارک........

 

ولادت با سعادت خودم بر همه مسلمانان جهان تبریک و تسلیت باد ..

امیدوارم  این روز پرشکوه به همه شما خوش بگذره ....

 

      

و اینک ادامه داستان............

 

تنها نگاه بود و تبسم میان ما

تنها نگاه بود و تبسم.

 

اما ... نه :

گاهی که از تب هیجان ها بی تاب می شدیم

گاهی که قلبهامان

                        می کوفت سهمگین

گاهی که سینه هامان

                        چون کوره می گداخت

دست تو بود و دست من ، (این دوستان پاک).. که از شوق سر به دامن هم می گذاشتند

و از این پل بزرگ (پیوند دستها) دل های ما به خلوت هم راه داشتند !

یک بار نیز (یادت اگر باشد).. وقتی تو راهی سفر بودی ..

یک لحظه ... وای تنها یک لحظه .. با هم گریستیم ...

همین روز بود اگر یادت باشد .......

تنها نگاه بود وتبسم میان ما

ما پاک زیستیم !

ای سرکشیده از صدف سال های پیش

ای بازگشته از سفر خاطرات دور

آن روزهای خوب

تو ، آفتاب بودی

                       بخشنده ، پاک ، گرم

من ، مرغ صبح بودم ( مست و ترانه گو) ...

اما در آن غروب که از هم جدا شدیم

شب را شناختیم............

در جلگه غریب و غم آلود سرنوشت

زیر سم سمند گریزان ماه و سال

چون باد تاختیم

در شعله بلند شفق ها غمگین گداختیم....

جز یاد آن نگاه و تبسم ،

مانند موج ریخت به هم هر چه ساختیم...

ما پاک سوختیم.

ما پاک باختیم...

ای سرکشیده از صدف های سال های پیش

ای بازگشته ، ای به خطا رفته !

با من بگو حکایت خود تا بگویمت ..

اکنون من و توایم و همان خنده و نگاه

آن شرم جاودانه ،

آن دست های گرم ،

آن قلب های پاک ،

و آن رازهای مهر که بین من و تو بود...

ما گرچه در کنار هم اینک نشسته ایم

بار دیگر به چهره هم چشم بسته ایم

دوریم هر دو ، دور... !

با آتش نهفته به دل های بی گناه

تا جاودان صبور...

ای آتش شکفته ، اگر او دوباره رفت

در سینه کدام محبت بجویمت ؟

ای جان غم گرفته ، بگو ، دور از آن نگاه

در چشمه کدام تبسم بشویمت ؟

................................