راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

درود و بدرود ......

 

دوباره باز خواهم گشت
نمی دانم چه هنگام از کدامین راه
ولی یکبار دیگر باز خواهم گشت
و چشمان تو را با نور خواهم شست
به دیوار حریم عشق یکبار دگرمن تکیه خواهم کرد
رسوم عشق ورزی را دوباره زنده خواهم کرد
به نام عشق و زیبایی دوباره خطبه خواهم خواند

سلام ............................................

به به به خودم مثل اینکه دوباره برگشتم .......خوب خودمم دیگه فکر کردی بابامه ...؟

میبینم که با سلامتی از اون زندان خراب شده نجات پیدا کردم و سالم برگشتم .....

خوب شما چطورید ؟ خوب هستید که ...؟ خدا رو شکر ....

یک سلام گرم مثل بخاری دارم به بهترین و عزیزترین همدم و دوست و کسی که خودش میدونه براش چی چیا میشم

منظورم اینکه قربونش میشم ... فداش میشم و از این چیزا ..... 

ولی خدایی تو این مدت چقدر اینجا عجیب غریب شده ....

کسی نبود ببینه من چی کشیدم این دو ماه رو .... خوب دو چیز بود که همه این سختی هارو برام خیلی آسون کرد ....

یکی توکل به خدا (خیلی نوکرشم) یکی دیگه رسیدن ...... هرکی آیکیو قوی داشته باشه سه سوت میگیره چی میگم

انشاء الله بقیه راه رو هم با امید به همون که نوکرشم ادامه میدم ....

قربووون همگی .... مخصوصا اعضای پشتیبانی این وبلاگ

با تشکر از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که ما را در این مدت یاری می کنند ....

 

دست مرا بگیر که باغ نگاه تو


چندان شکوفه ریخت که هوش از سرم ربود


من جاودانیم که پرستوی بوسه ات


بر روی من دردی ز بهشت خدا گشود