راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

ای بهار زندگی من ، ای گل بهار من آن زمان که گل زندگی مرا متلاشی می کند به تو می اندیشم ، به عظمت دریاها قسم که توستت دارم ؛...

ای زندگی من بگذار در آسمان عشق تو پرواز کنم ... بگذار هوای وجود تو را در تمام وجودم حس کنم ... زندگی زیباست اما با تو ...در کنار تو و به فکر تو زندگی من امکان پذیر است ... نگذار عشقم این چنین خاموش شود که حتی یادگاری از آن باقی نماند...

می دانم خسته ای ، از تمام دریاهایی که ذره ذره روحت را آب می کند ...

ولی این را بدان که همیشه در هر حال در کنار تو .... به یادت....

                                                                                               و عاشقت هستم...........

 

گذشت ، امسال هم گذشت .. چطور بود ؟ خوب بود یا بد ...؟

چی بدست آوردی ؟ چی از دست دادی ؟ .... زشت بود یا زیبا !؟.... برای من سالی بود پر از همه چیز ....

پر از خنده ... پر از گریه ... پر از درد... پر از خالی .......

سالی که آغازش با تولد یک عشق بود و پایانش.............

سالی که خدای خودمو شناختم ... خدای که این سرنوشت عجیب غریبو برام رقم زده .....

تو این سال بالاخره تونستم نیمی از خودمو پیدا کنم و بشناسم ... خیلی سخت بود ... خیلی ....

چقدر تغییر تو خودم دیدم .... یکی می گفت بزرگ شدی ، یکی می گفت هنوز بالغ نشدی ... هرکی یه چیزی می گفت دیگه ... به نظر خودم ، بهترین و بزرگترین تجربه زندگیم رو احساس کردم و تونستم ازش یک درس خیلی بزرگ بگیرم ...

موقع تحویل سال یه دعایی کردم ، میدونم خیلی زیاد بود ولی فکر میکردم برآورده میشه ... امسال یه دعای دیگه دارم ، ایمدوارم این یکی دیگه مثل قبل نشه ... " خدایا امسال یاری ام کن تا عظمت عشق را دریابم ، عاشقم کن ، نه عاشق دنیا و دنیاییان ... کمک کن خود را جویا شوم ...خدایا هیچ عاشقی را با غم عشق آشنا نکن ........".

چند ساعت دیگه سال جدید از راه میرسه ... بهار داره میاد و همه جا سرسبز میشه ... خدایا پس تو این دل پاییزی من کی بهار میاد ؟  تا کی باید رو برگهای زرد ریخته شده درخت قلبم راه برم و انتظار بهار رو بشکم .... ؟؟

یعنی میشه یک روز بهار رو ببینم ؟ .... یعنی اون روز میرسه پاییز با اون غروب دلگیرش از دل من دور بشه ؟

میشینم تا بیاد...................

امیدوارم سال نو برای همه سالی خوب و پر از برکت و توأم با عشق باشه .....

سر سفره عید به یاد اونایی که پارسال در کنار ما بودن و امسال جاشون خیلی خیلی خالیه باشیم ...

برای اونایی که دلشون می خواست مثل ما پیش خانواده هاشون باشن ولی رو تختهای بیمارستان اسیر شدن دعا کنیم که هر چه زودتر سلامتی خودشون رو بدست بیارن ... برای همه سربازهایی که الان دارن بالای برجک نگهبانی میدن ... برای خودمون ....... بابا برای منم دعا کنید دیگه .. حتما باید بگم ...

راستی عید دیدنی میرید مثل قوم مغول نریزید سر آجیل و شیرینی و از این چیزا ....

 

پیام بهداشتی و درمانی>>>>>>>   کم بخورید همیشه بخورید ....

 

                                                                                 سال نو مبارک ........

 

 .............................//................................