راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

تنهایی............

 

هر بار که دلم برای گفتن تنگ میشد،

هر بار که از روی نبود بودها و بودن نبود ها گیج میشدم

هر بار که فریاد را با سکوت و سکوت را با فریاد قاطی میکردم

هر بار که ماه را با خورشید و خورشید را با ستاره عوض می کردم

احساس تنهایی تمامی وجودم را فرا میگرفت

مرگ را با تمام وجود دوست می داشتم

....
و حال نیز دل تنگم ،گیجم و تنها

ولی این بار مرگ را دوست ندارم

چراکه مرگ، از دست دادن زندگی برای زنده است

و تنهایی رفتن دور شدن از کنار دوست و ندیدن دوستان است


سالهاست که اتاق تنهایی من در زیر خاک خفته است

من سالهاست که تنهایم

سالهاست که من زندهء زندگی را معنی نکردم

...
من سالهاست که مرده ام سالهاست

چه هستم!؟

....
شاید سالها باید به دنبال نامم بگردم

نظرات 1 + ارسال نظر
حضرت عشق یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 http://anooshka

روزها انتظار کشیدم
و شبها با یاد او تاصبح بیداری کشیدم
بهانه ای نداشتم برای دیدارش
تا اینکه یک شب
زنگ ساعت مژده تولد او را داد
بهترین بهانه


منم به همین بهانه اپ کردم خوشحالم میکنی که به جشن کوچیک من بیای .... منتظر حضور گرمت هستم ... .
به هر دو تا بلاگ من سر بزن :
www.anooshka.blogsky.com
www.har-2-ashegh.blogsky.com

زیاد منتظرم نذار
عاشق باشی و پایدار


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد