راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

....................

 

من نباشم کی تو رؤیا ، موهاتو ناز می کنه ؟
 کی با بالای شکسته با تو پرواز می کنه ؟
 راس بگو من که نباشم اخمای پیشونیتو
 کی میاد دونه دونه با حوصله باز می کنه ؟
 من نباشم کی می شینه تا سحر بالای سرت ؟
 کی میاد برداره اشکو از رو چشمای ترت ؟
من نباشم کی میاد موقع رفتن اشکاشو
می کنه بدرقه ی راه بلند سفرت ؟
 من نباشم کی گلای خواهشت رو آب میده ؟
کی به فریادت با حس عاشقی جواب می ده ؟
 راس بگو به غیر من کدوم دیوونه ای میاد
 واسه هر اشاره کردنت دو تا کتاب می ده ؟
 من نباشم کی میاد با خواهش و با التماس
 با یه عالم گل ارکیده و کلی گل یاس
 منت چشماتو می کشه فقط به این امید
 که بهش بگی برو ، شعرای تو پر از خطاس
من نباشم کی میاد ناز نگاتو می خره ؟
 کی میاد دنبال تو تو رو تا خورشید می بره ؟
من نباشم کی میگه همیشه حقا با توا ؟
 واسه ی خاطر تو جون می ده پشت پنجره
 من نباشم کی می باره تو زمون تشنگیت ؟
 کی می خواد تو رو مث من تو تموم زندگیت ؟
 من نباشم کی با چشمای تو سازشش می شه ؟
 با تموم مهربونی و غم و دیوونگیت
من نباشم کی واسه خوابت لالایی می خونه ؟
 تو تو هر هوایی باشی ،‌ باز تو دنیات می مونه ؟
 من نباشم کی بهت می گه بازم عاشقتم ؟
اگه حتی دلمو بشکنه و برنجونه
 من نباشم کی تحمل می کنه کار تو رو ؟
 با رقیب گشتنا و اذیت و آزار تو رو
 تو خودت داور میدون شو بگو من نباشم
 کیه که جواب نده تلخی رفتار تو رو ؟
من نباشم کی برات قصه می گه تا بخوابی ؟
کی میاد سراغ رؤیات تو شبای مهتابی ؟
 من نباشم کی بیداره تا تو خوابت ببره ؟
 کی قایم می شه لای ابرا که راحت بتابی ؟
 من نباشم کی کلافت می کنه با سوالاش ؟
کی تو رو بهم می ریزه ، با بیان خیالاش ؟
 ولی بی انصافیه ،اینم بگم ، من نباشم
 کی تو نامه جای اسمت ماهو می ذاره بالاش ؟
 من نباشم کی تو هر چیزی بگی گوش می کنه ؟
 کی به خاطر تو دنیا رو فراموش می کنه ؟
 من نمی گم تو بگو که کی زمون قهر تو
 همه ی مردم دنیا رو سیاپوش می کنه ؟
 من نباشم کی تو رؤیا درو روت وا می کنه ؟
 هر چی که گم می کنی یه جوری پیدا می کنه
واسه ی من افتخاره ، نگی منت می ذاره
ولی که اندازه ی من ، زیبا ‌زیبا می کنه ؟
من نباشم کی به مرغ عشق تو دونه می ده ؟
 کی به طاووس قشنگ آرزوت لونه می ده ؟
 کی به اون سری که توش عشق یه آدم دیگس
 با نهایت جنون و عاشقی شونه می ده ؟
 من نباشم کی واست حرفای رنگی می زنه ؟
 دیگه کی حرف چش به اون قشنگی می زنه ؟
 کی میاد به جای طرحای قدیمی و زیاد
روی نامه طرح برگ توت فرنگی می زنه ؟
 من نباشم کی میاد انقدر برات دعا کنه ؟
 هر چی برگردونی رو تو ، باز تو رو صدا کنه
 کیه که بدونه دیشب با رقیبش بودی و
 انقد عاشقت باشه ، بازم بهت نگاه کنه ؟
 من نباشم می دونم تو استراحت می کنی
 اولش ساده به این نبودن عادت می کنی
 اما وقتی فهمیدی راس راسی عاشقت بودم
 نمی گی اما یه کم ، احساس غربت می کنی
 من نباشم اگه حس کردی یه کم غریب شدی
 از یه عاشق یا یه شمع سوخته بی نصیب شدی
 بنویس رو کاغذ و بده دس باد بیاره
 بنویس فقط تویی ، چون دیگه بی رقیب شدی
 من میام گذشته رو می دم دس آب روون
 بعدشم با التماس بهت می گم دیگه بمون
اگه پای کسی تو زندگی ما وا نشه
می تونیم با هم بریم تا هفت تا شهر آسمون
 من نباشم یه روز امتحان کن و بگو چی شد
 اگه امتحان می کردی تو ، چه قد چیزا می شد
 بعد امتحان اگه یه وقت کسی بود مث من
 نشونم بده بگو شاگرد اولت کی شد ؟
 من نباشم می دنم فکر می کنی خود خواهیه
 ولی این حقیقته ، قصه آب و ماهیه
 هیچ کسی نمی تونه انقد دوست داشته باشه
 عشق من یه عشق آسمونی و الهیه
من نباشم ولی نه ،‌ باید خودت بگی بیا
 تو باید فرقی بذاری میون عاشقیا
 دیگه ما تو عصرمون لیلی و مجنون نداریم
قلبامون سنگی شدن ،‌ رنگ دلامونم سیا
 من نباشم به خدا قدر تو رو نمی دونن
 دوس دارن باهات بسازن و لیکن نمی تونن
 من می رم تا که نباشم ولی یک چیزو بدون
 اونا هیچ کدومشون آخر باهات نمی مونن

نظرات 10 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:52 http://www.mesbah.blogfa.com

سلام رفیق
از اینجا خوشم اومده
اجازه میدید لینک شما را بزارم
علی علی
تا طلوع

شکوفه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام

شعر زیبایی نوشتی و لی ننوشتی شعر از کی هست

موفق باشی ..

در پناه حق

مبارز حق یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 http://www.roohebidar.persianblog.com

سلام
وبلاگت قشنگه . منم دارم تو وبلاگم در مورد راههای بیدار شدن روحمون می نویسم فکر می کنی چه طوری می تونیم اونو بیدار کنیم؟

مریم یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:00

سلاممممممممممممممممممم
خیلی طولانی بود واسه همین چون مامانی داره صدام میکنه مثله همیشه ریختم تو کام میخونمش
ولی مطمئنم که مثل همیشه زیباستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مرسی که بهم خبر دادی
راستی نمایشگاه کتابم ۳۰ خرداد شروع میشه
منتظرتیم

غریب تنها دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:26 http://akharin-arezo0o.blogfa.com

سلام چه جلب قشنگ بود

یگانه دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:20 http://www.kolbemehrabooni.blogsky.com

سلام
****فکر کن
زندگی تو آن کتابی است
که باید در مکتب عشق
تعلیم داده شود
پس خاطره ای باش
در یاد دوست
که نقش مهربانی ات
همیشگی و مثال زدنی باشد
***
خیلی خیلی ممنون که بهمن سر زدی...
می دونی اگه یه هدیه به دل خود آدم بشینه حتما به دل اون کسی هم کهدوستش داره می شینه...
به هر حال ممنون از نظرت
شاد و موفق و پیروز باشی..

من سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:20

اگه تو نباشی من می میرم خودت این رو خوب می دونی .... البته اگه بدونی

یگانه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 http://www.kolbemehrabooni.blogsky.com

سلام...
من موافقم...
منم وب لاگ شما رو لینک می کنم.(البته با اجازه شما...)
همیشه ایام شاد و موفق باشی...

حمیدرضا-برج و کبوتر سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:00 http://borjokabootar.blogsky.com

سلام
چند دفعه اومدم وبلاگت دیدم قسمت نظراتش رو بستی ولی خوب خدا رو شک راین دفعه باز شد
شعر قشنگی بود
مایوس نشی هیچوقت ! همه چیز زمانی داره و باید بگذره!

دو پرنده یک پرواز سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:09 http://2birds.blogsky.com

///// س ل ا م /////
درود به شما دوست گرامیه من
خوبین شما ؟؟؟ امیدوارم که چنین باشه
اول از هر چیزی ازتون معذرت می خوام که مدت طولانی نبودم و هم ننوشتم و هم اینکه بهتون سر نزدم(جبران می کنم)
بعد از مدتی نسبتا طولانی من
آپ کردم
منتظر حضور گرمتون در کلبه ی کوچیکمون هستم
حرفایی واسه گفتن دارم....
منتظرتم
س ب ز و ش ا د ب ا ش ی
***** ف ع ل ا *****
مایل به تبادل لینک هستی ؟؟؟
خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد