راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

...

 

بی تو از آخر قصه های مادربزرگ می ترسم
 می ترسم از صدای این سکوت سکسکه ساز
می انم ! عزیز
 می دانم که اهالی اینحدود حکایت
 مدام از سوت قطار و سقوط ستاره می گویند
 اما تو که می دانی
 زندگی تنها عبور آب و شکفتن شقایق نیست
 زندگی یعنی نوشتن یاس و داس و ستاره در کنار هم
 زندگی یعنی دام و دانه در دمانه ی دم جنبانک
زندگی یعنی باغ و رگ و بی پناهی باد
 زندگی یعنی دقایق دیر راه دور دبستان
 زندگی یعنی نوشتن انشایی درباره ی پرده ها و پنجره ها
زندگی تکرار تپش های ترانه است
 بیا و لحظه یی بالای همین بام بی بادبادک و بوسه بنشین
 باور کن هنوز هم می شود به پاکی قصه های مادربزرگ هجرت کرد
 دیگر نگو که سیب طلای قصه ها را
 کرم های کوچک کابوس خورده اند
 تنها دستت را به من بده
 و بیا 

        

"خیلی دلم برات تنگ شده " ....این حرفی بود که وقتی بهم زدی فهمیدم خدا هنوزم دوستم داره ؛ دوباره پیدا شدن برام سخت بود ولی خدا بهم ثابت کرد مه هیچ چیزش بی حکمت نیست . میدونی چی می خوام بگم ؟ ... از زندگی دوباره خودم میخوام بگم ....

تا چند ماه پیش فکر میکردم عاشقتم ..یه عاشق واقعی....تازه فهمیدم عشق اون موقع من یه عشق کودکانه بود ؛ دوست داشتنم مثل دوست داشتن بهترین اسباب بازی یه کودک بود که هر کاری رو میکرد تا به هر قیمتی شده اون چیزی که دوستش داره رو ازش نگیرن .

حالا به این فکر نمیکرد که شاید اون اسباب بازیه نخواد یا به خاطره بعضی چیزایه خودش با اون بازی کنه .....

اون کودک شاید از اون اسباب بازی دل زده بشه و دیگه اونو نخواد  ولی من الان تورو میخوام ..نه به اجبار ...نه به سختی کشیدن و عذاب تو.....

تازه فهمیدم اونی که عاشق بود تو بودی نه من... تو بودی که حاضر شدی همه سختیارو به جون بخری ولی منو نرنجونی...توبودی که به خاطر ناراحت نشدن من هر حرفی رو از همه کس  بشنوی و دم نزنی .... تو حتی سختی های منم کشیدی..... حالا دیدی همون فرشته ی من هستی ....

تا به حال کلمه "دوستت دارم" اینقدر برام قشنگ نبود .... دلم تنگ شده برای یک بار در آغوش گرفتنت ...برای لمس بوسه ی تو .... برای تو...برای خودت.....

این بار با تمام وجود میگم .................................زیبا ترین هدیه خدایی با تمام وجود دوستت دارم .

                                                                                                                                               

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:48 http://lovepaste.blogsky.com

سلام.وبلاگ زیبایی دارید.به من هم سری بزنید خوشحال میشوم.

آشناترین غریبه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:28 http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

سلام ناناز. خیلی ناز مینویسی
دل سنگ رو آب میکنی . فدای دلت بشم.
علی علی

حضرت عشق-مریم جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 14:17

نمیدونم چی بگم ....
خیلی زیبا بود ....

راستی اگه زحکتی نیس حتما بیا این پله های اون یکی خونه رو هم طی بکش ...
منترتم
رستی جرات داری دفع دیگه به اپ من توهین کنی
مریم دلش بخواد من شعرشو عوض کردم ....
بهتر از اپای خودته که از مجله موفقیت میگیری(دی ...)
بازم بیا اون ورا
بای بای

هر چی باشه شعر و متن کسی رو عوض نمیکنم ....
پله هارو هم خودت طی بکش آدم بشی .....

تربچه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 14:08

سلام. خوبی من فقط اومدم بگم که خیلی شرمندتم مثل همیشه بابت همّ چیز ازت معذرت می خوام امیدوارم منو ببخشی مهربونم قول می دم از این به بعد خیلی خوب باشم. دلم برات خیلی تنگ میشه)): تو رو خدا مواظب خودت باش نازنینم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 17:30 http://www.wall.blogsky.com

سلام
اینکه بفهمی...زیبا ترین هدیه خدایی ...همیشه یکم دیر می شه..

برای رسیدن به راه عشق هیچ وقت دیر نیست

من پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 14:52

مواظب خودت باش

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 17:37

سلاممممممممممم
بابا پله هامون موند پَ کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد