راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

وقتی که می رفتیم با پای پیاده گفتی فقط یادت باشه یه دوستیه ساده ... هیچ حسی نباشه ... هیچ عشقی نباشه... یه روز مثل امروز خواستیم جدا بشیم بریم خیلی خیلیییییییییی ساده ...........

این بارون چشمام تمومی نداره ... آخه بازم دلم برای تو یه بی قراره .... خوب چی کنم کاره دل دیگه دست من نیست ........تو گفتی نمیخوامت ... عاشقت نمیشممممممم.... گریه ام هم برای تو دیگه هیچ فایده ای نداشت....آخیییییییییی دلم ....ولی یه چیزی ... بگم ...؟؟

" دیدی که عاشقت کردم ... خودت گفتی که فکر نمیکردم اینجوری عاشقت بشم... ولی......... دیدی عاشقت کردم؟؟؟؟ "

اما .... من واسه تو میمردم ... واسه اون چشمای نازت .. واسه عطر نفسهات.....موقعی که تو دوستم نداشتی فقط غصه می خوردم ....آخرش دل تورو بردم ..؟؟؟!!!

گفتی منو میخوای چی کار ؟ تنها برو هر جا که میخوای ... بروووووووووو...

خوب بابا میرم چرا میزنی  میرم دیگه ....

واسه تو میمردم ....غصه تورو میخوردم (مثل الان) ... تا صبح مینشستم کنار عکست واست میخوندم ، از گریه میمردم... 

بابا جون به لب شدم از بس مردم و زنده شدم ... خوب چرا مثل بچه ادم نمیای یه بار بیمرونی منو راحتم کنی ....

خوشت میاداااااا.......

میدونی امروز چرا این طوری شدم ... امروز یه روز خیلی بزرگیه ... میدونی چیه ؟؟؟ اولین روز عشق من و تو ... حالا اگه گفتی امروز چندمه ؟؟؟

بلد نیستی با بقل دستیت مشورت کن شاید یادت اومد !!!

نمیخواد اون مخ آکبندت رو زحمت بدی .. نمیگم زور نزن ....

ولی عجب روزی بوداااااااااااااا ... مثل یه خواب شیرین ....

کاشکی میشد برمیگشتیم به اون موقعها ... کاش دوباره میشدیم پیشی و تربچه.... کاش هنوزم تو..............

اه .. چقدر کاش کاش میکنم من ... خودم اعصابم خورد شد ، شما اعصابتون خورد شد بدید اسکناس کنم ...

یکی جلوی صورتم نشسته مثل اینه دق پرت پرت داره منو نگاه میکنه ... اگه گفتی کیه ؟؟؟ همونی که چند هفته پیش تو مهمون بود .. همونی که باهاش گریه میکردی.. باهاش میخندیدی ... اگه بگی یه جایزه خوب پیش من داری.................

تازگیا ببخشیدا حس میکنم یکی داره سد میزاره میون ما.. یعنی از اول هم گذاشته بود ... شاید اصلا درست میگید.. شما کجا و ما کجااااااااااا.. ببخشیداااااااااا تازگیا کارم شده خدا خداااااااااااااااااااااااااااااا....

 

زیاد چرت و پرت گفتم .. نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟  میخوای برات آواز بخونم ... از همونا که خیلی دوست داری؟؟؟ تعارف نکنیاااااا .. هر وقت خواستی بگو.....

 

 

این چرت و پرت ها ادامه دارد...                                 پایان.....