راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

اگه نمینوشتم تو دلم میموند بعدش یا رو دل میکردم یا میترکیدم....!

 

چقدر زود زمان گذشت ... بالاخره منم رفتنی شدم ، اونم چه رفتنی... دلم میخواست یه جور دیگه برم ...اون جوری......

خوشبحال اونی که موقع رفتن یکی هست براش اشک بریزه ... یکی هست چشم انتظارش باشه ... یکی هست موقع رفتن تو بغلش بگیره زیر گوشش بهش بگه میشینم به پات مسافر ....

...........................................................................................................................

حالا من چه طوری برم ...؟ کی میاد منو راهی کنه ... کی منتظر منه ...؟ .......................................

                                 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

یه شعر همین الان اومد تو ذهنم ..

منو ببخش ای نازنین راهی نمونده غیر از این ... لحظه راهی شدنم شکستن منو ببین ...

از امروز شمارش معکوس شروع شد ..

اگه گفتی چند روز مونده ؟؟؟؟؟!!!!

 

 

بگو که گل نفرستد کسی به خانه من ...که عطر یاد تو پر کرده آشیانه من .....

تو چلچراغ سعادت فروز بخت منی.... به جای ماه تو پرتو فشان به خانه من ..............

عزیزم ... عزیزم.................

به شوق روی تو من زنده ام خدا داند..... برای زیستن اینک تویی بهانه من..................

عزیزم ..........عزیزم ....................

 

  مقدس ترین عشق

بار دلتنگیت رو بستی ، دیگه وقته رفتنه............

داری میری و فقط خاطره هات سهم منه.........دلم از حادثه خون....چشمام از خاطره خیس ....

دوست داری برو ولی نامه برامون بنویس.........

به تو میرسم اگه موج مسافر بذاره ..... اگه دلبستگی ها لحظه آخر بذاره ........

به تو میرسم .. به تو ... پولک نقره کوب ماه.........

به تو میرسم ... به تو ... طلای این شب سیاه ........

به تو میرسم به چشم انتظاری که داری......

به تو میرسم به آغوش بهاری که داری.......

به تو که آینه ها بهر تماشات میشدن، شبهای تیره چراغونی به چشمات میشدن ......

میتونی دل بکنی تا آخر دنیا برسی ... امروزو رها کنی تا خود فردا برسی ......

میتونی همسفر خاطره های بد بشی...میتونی راه رسیدن به شب رو بلد بشی.....

میتونی تو چار دیوار غربت دنیا بری ...میتونی هرجا بمونی میتونی هرجا بری...

اما هرگز نمیتونی غم رو تنها بذاری ، تو مسافری نمیشه غربت رو جا بذاری .....

خاطره هر جا که باشی بازم اینجا میمونه ... تا ابد غصه غربت تو دلت جا میمونه ....

 

الهی هر چی غم و غصه داری بیاد تو این دل کم احساس من .....