راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

.

 

به من نگو که رهسپاری ، وقتی که خونه بی ستونه ...

وقتی که دقیقه های نبضم سربزنگاه جنونه ...

به من نگو که اشتباهم غرور ایثارو شکسته .....

نگو که خواب غفلت من تمام پل ها رو شکسته .....

به من که حس لال و کورم هوای خونه رو بلد نیست ....

به من که بی تو شرح حالم چیزی بجز یه بغض بد نیست ....

نگو که دل بریدی از من .... نگو به من حرفی نداری ...به من که مردنم گرفته ...

نگو ... نگو که رهسپاری........

ببین که خسته و شکسته ، نمیرسم به صبح فردا ....

رو ماسه های سرد ساحل یه ماهی ام خیره به دریا ....

تورو قسم به آب و آینه ، نگو به من حرفی نداری .... به من که مردنم گرفته ...

نگو ... نگو که رهسپاری........

در سرخ ترین ساعت خورشید  بریده های مرا تماشا کن کنار مرده ام ......

تماشا کن خانه ای را که رو به نابودی ست ، و میترسد از من بی تو ..........

من بی تو شرمسارترین افسانه ناتمامی ام ..... بی تو میپوسم از این بی سرانجامی .....میبازم به

تمام هراس ها ...

از ای کاش ها میسوزم و از فرداها می ترسم .....نگو گفتنی ها شنیده شده ، فرصت ها تمام ....

من هنوز و همیشه به تو دلخوشم و محتاج ....

                                                   به من نگو .... نگو که رهسپاری ...........

 آخرین عشق من ......

 بی تو از آخر قصه ها می ترسم ... باور کن هنوزم میشه به پاکی قصه های مادر بزرگ هجرت

 کرد....

تو بخوای هنوزم میشه به کوچه پاک پروانه برگشت ....

بارون که بباره همون کوچه کوتاه بی کبوتر کفاف تکامل تموم لحظه هارو میده ....

بیا ...بیا و لحظه ای کنار فانوس نفس های من آروم بگیر ...بیا و امشب رو بی واسطه سکسکه

های گریه کنارم باش ...

مگه چی میشه یک بار بی پوشش پرده بارون تماشات کنم ...چی میشه ..........؟؟!!

 

ای عشق من تنهام نذار....تو که میدونی چه بی رحمه جدایی....

غم دنیا تو چشمامه ...تو کجا و اون روزهای آشنایی .....

باورم نیست ، خوابم انگار ....دیگه دستات محرم دستهای من نیست ...

چه غریبی وقت رفتن ، بی تو این دنیا جای عاشق شدن نیست ...

 داد از این دل ... داد از این دل ........این غریبه هم خونه من نیست ...

نمیتونم بپذیرم ...جرم این دل به خدا تنها شدن نیست.....

 باور کن همه اینا رو دلم گفت ...........

نظرات 4 + ارسال نظر
پژمان چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 22:33 http://www.sportboy.blogsky.com

......وقتی قراره عمر عشق سر برسه......

......بهتره قصه به آخر برسه......

......بهتره که دور نریزی اشکاتو......

......بهتره هدر ندی گریه هاتو......

......وقتی قراره عاشق من نباشی......

......بهتره که دیگه اصلا نباشی......

......میرم و خط میکشم رو اسمتو......

......میرم و باطل میشه طلسم تو......

......وقتی که قراره عشق بشه یه خاطره......

......بهتره خاطره از یادم بره......

......حس میکنم که دیگه وقت رفتنه......

......جاده مثه سایه دنباله منه......

......وقتی آدم تو عاشقی بد میاره......

......وقتی که هیچ کسی رو دوست نداره......

......بهتره که دور نریزی اشکا تو......

......بهتره هدر ندی گریه هاتو......

......تو باید یاد بگیری که عشق چیه ......

......بدونی عاشق و چشم برات کیه......

......وقتی قراره عمر عشق سر برسه......

......بهتره قصه به آخر برسه

سلام حامد جان عالی نوشتی
خوش باشی

آشناترین غریبه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 15:31 http://www.ashnatarin-gharibe.blogsky.com

سلام ناناز.
بابا چی کردی اینجااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
فعلا...
علی علی

عشق جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:12

سلام گلم خوبی؟؟؟؟ خیلی ناز شده نازم مثل خودت مواظب خودت باش......

حضرت عشق *--* روزبه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:27 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

به به به ببببببببببببببببببببببب آق حامد گل خودمون
خوبی عزیز ؟؟
چی کار می کنی با معرفت ما ؟؟
تو رو خدا ببخشم اگه پست قبلیمو می خوندی دلیل نبودنم رو متوجه می شدی.....
پس تو ببخش
راستی قالب وب لاگت با این بگ گراند خیلی زیبا شده ولی کمی سنگین شده
راستی قبلا لینک من تو این لینک ها بود حالا.....
اشکال نداره آدم ها اضافی ها رو همیشه حذف می کنن....
به هر حال از هر بابت مرسی از اومدنت
امیدوارم که بتونم جبران کنم
فعلا..............///
! یا حق !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد