راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

آخرین حرفها....

 

سلام... سلامی که یکم بوی خداحافظی میده...

آره... خداحافظی ... خداحافظی از جمع شما... تازه داشتم بهتون عادت میکردم ، ولی چاره چیه باید برم ...

کوله بارم رو بستم ... عازم سفرم ... سفر به چزابه ...

بابا حالا نمیخواد گریه کنید.. منظورم از سفر خدمت مقدس سربازیه...

خوب دیگه چی میشه کرد این گوسفندی که دم خونه همه بع بع میکنه .....

اومدم از همه خداحافظی کنم و برم ... همه اونایی که خیلی ازشون دور بودم ولی مثل نزدیک تریم دوستم بودن...

همه اونایی که خیلی بهم نزدیک بودن ولی .......

تو این مدت خیلی از آدمها رو شناختم ...دوست .... دشمن .... همدم... همراز... هم گریه ... بگذریم از این حرفها که اگه بخوام بگم شاید بشه صدتا کتاب ، که هر صفحه اش سوز دلم و هزار درد بی جواب.....

خلاصه.. بگذریم... از همه ممنونم که تو این مدت خیلی بهم کمک کردن تا تلخترین و شیرین ترین تجربه های زندگیم را حس کنم .....

از همه اینا که بگذریم یکی هست که واقعا از ته دلم دوستش دارم ....همونی که همیشه و همه جا باهام بود ... من خیلی بدی بهش کردم ولی از همه بدیهام گذشت..... ترکش کردم ولی اون هیچ وقت تنهام نذاشت ...

آره... منظورم خدای بی همتاست... خدایی که به درگاهش همه گناهکاریم ولی همه رو میبخشه...

خدایی که همیشه و همه جا بهم کمک کرده ولی من کور بودم و هیچ کدوم رو ندیدم.... هرچی ازش خواستم بهم داده.. بعضی چیزارو نداد ولی میدونم حکمتی داره ...

به همون خداوندیش قسم هیچ دستی که به سمتش دراز شده رو خالی برنمیگردونه...شاید بعضی ها بگن " من که هرچی خواستم بهم نداده" ...این عده از آدمها تو زندگیشون غرق شدن و چشماشونو بستن ..هیچی رو نمیبینن ...

یه لحظه چشماتو باز کن ... چی بهت نداده ... همه چی داده  ولی ما خودمونیم که نتونستیم بگیریم ، یا اگر هم گرفته باشیم عرضه نگه داشتنش رو نداشتیم ....

خود من ... به جرأت میتونم بگم بیشتر چیزهایی که بهم داد نتونستم نگه دارم...یه چی ازش خواستم بهم داد ، یه چیز خیلی بزرگ ولی من گمش کردم ... دوباره عاجزانه ازش خواستم .. چه شبها که به خاطر از دست دادنش اشک ریختم ...ولی...........

نمیخوام زیاد سرتون رو درد بیارم ... فقط میخوام مثل یه برادر کوچیک یه حرفی بزنم .. اونم اینکه ، هیچ وقت و هیچ جا خدا رو از یاد نبرید که خیلی ضرر میبینید ....

با توکل به خدا تا اینجا اودم بفیه راه رو هم با توکل به خودش که بهترین معشوق عاشقان است ادامه میدم.....

در آخر هم اینارو بگم و برم :

 

خدا رو میخوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام

خدا رو میخوام نه واسه مشکل و حل غصه هام

خدا رو دوست دارم نه واسه جهنم و بهشت

خدا رو میخوام اما نه واسه زیبا و زشت

خدا رو میخوام نه واسه خودم که باشم یا برم

خدا رو میخوام نه واسه روزهای تلخ آخرم خدا رو میخوام نه واسه سکه یا سکو و مقام

خدا رو میخوام که فقط تورو نگه داره برام

خدا رو دوست دارم واسه اینکه تورو بهم داده

خدا رو دوست دارم چون عاشق بودن رو یادم داده

خدا رو دوست دارم چون عاشقها رو خیلی دوست داره

خدا رو دوست دارم چون عاشقو تنها نمیذاره

خدا رو دوست دارم واسه اینکه هواسش با منه

خدا رو دوست دارم آخه همیشه لبخند میزنه

خدا رو دوست دارم واسه اینکه منو تو با همیم

خدا رو دوست دارم چون که میدونه ما عاشق همیم

من و  تو

............................

میدونم برات عجیبه این همه اصرار و خواهش

این همه خواستن دستات بدون حتی نوازش

میدونم واست سواله واسه تو گریه دردم

میگذری از من و میری اما باز من برمیگردم

میدونم برات عجیبه من با اون همه غرورم

پیش همه بدی ها چطوری بازم صبورم ....

میدونم واست سواله که چراپیشت حقیرم

میگذری از من و میری باز سراغت رو میگیرم

به جون ستاره هامون تو عزیزتر از چشمامی

هرجا رفتی هرجا هستی تا ابد توی صدامی

تورو محض لحظه هامون نشه باورت یه وقتی

که دوستت ندارم اینو ... به خدا گفتم به سختی

                                                                                                          رضا صادقی

 

خدا نگهدار همه شما دوستان عزیز .....

 

                                     خداحافظ ...

 

نظرات 9 + ارسال نظر
پژمان سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:32 http://www.sportboy.blogsky.com

سلام حامد جان خوبی؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا خیلی برات دلم تنگ میشه ها بهم قول میدی که بهم سر بزنی؟
امیدوارم همیشه شاد باشی عزیز

پژمان سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:43

سلام آقا رامین :P
koja baba taze dashtim behet adat mikardima :(:(:(:(

mishe ghesmate nazarate manam yekami mesle male khodet koNi?
migama sarbazi ke rafti net ham mitoni beRi ya na? kholas doset daram agha :D movazebe khodet bash ya ali :*

مجید چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 15:01 http://www.masihayejan.blogfa.com

سلام
چه خوشحال شدم که به کلبه حقیرانه من اومدی پیش خودم گفتم :یه دوست تازه
ولی وقتی وارد وبت شدم دیدم حرف خداحافظیه
سفر به سلامت اما ناراحتم که چرا دیر رسیدم.
راستی................
هیچچی.خداحافظ

شرمنده دوست خوبم ....
شاید روزی دوباره برگشتم...؟؟!!!

شکوفه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 22:38 http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

ممنونم ازا ینکه بهم سر زدی ..

سرباز هم انشالله به سلامتی بری و برگردی ...

انشالله هر کجا که هستی موفق و سلامت باشی ..

در پناه حق

حضرت عشق *--* روزبه پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:16 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام بهت نمی کنم چون..........
خوبی تو اصلا؟؟؟؟؟؟؟
بغض گلومو گرفته نمی دونم چی بگم......
چی بگم از دست تو.............
تازه................
یه روز دیگه می یام که بغضمو پیش تو بشکنم
فعلااااااااااااااااااااااااااااااااا

آزاده شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 http://azadeh-goli.blogsky.com

سلام.ممنون چشماتون قشنگ خونده نوشته هامو.
چرا خدافظی؟ من تازه یه بلاگ قشنگ پیدا کردم!!!!!

دوست عزیز ..این وبلاگ هنوزم پابرجاست .. فقط مدیریتش برای چند مدت عوض شده

فرزاد دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 http://petti.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
مطالبشم که توپه فقط خیلی دیر باز میشه:)
خوشحال میشم پیش من هم بیای
منتظرم

فرزاد سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 http://petti.blogsky.com

سلام
ممنون که اومدی پیشم
خوشحالم کردی
من تو رو لینک کردم
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم

توکا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:04 http://tookashakiba.blogfa.com/

سلام :
من این لحظه رو حس کردم .................

موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد