راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

سلام من حامی نیستم....

سلام به همه ی دوستای خوبه حامی  من یکی از دوستای حامی ام که از این به بعد به جای اون این وبلاگ رو آپ میکنم  

اگه به خوبیه مال اون نمیشه ببخشید  اخه همه که نمی تونن به قشنگی اون بنویسن ....

 به هر حال من برای حامی آرزوی سلامتی میکنم و امید وارم حامی گلم هرجا که میره سلامت باشه و ایشاالله زود زود میاد و شما از دست من راحت میشید

                                                                  گلم هرجا که هستی مواظب خودت باش

                                                         یک نفر هست که مرا میفهمد

                                                         رنگ زرد گلستان مرا میفهمد

                                                         دلم از تشنگی عشق کویری شده است

                                                         و دلش حسرت باران مرا میفهمد

                                                         یک نفر هست که خودش سبز ترین خاطره هاست

                                                         و غم زرد گلستان مرا میفهمد

                                                        یک نفر هست که همیشه صمیمانه و سبز

                                                       غزل بی سر رو سامان مرا میفهمد