راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

کسی

درمنتهای وجود من کسی نهفته است
                                  
کسی که رنگ سرخ عشق را شکفته است
  
کسی که نغمه و سرود پاکی ام را سروده است                             
 
کسی که هرگز از برای من سخن نگفته است
 
کسی که نه مرا دیده نه شنیده است
                              
ولی در عمق وجود من هنوز نهفته است
 
او برای من زنی با احساس شاعرانه است
                                 
او شبیه یک غزل یا یک ترانه است
 
او درون من شبیه یک برکه بیکرانه است
                            
تپشهای قلب من برای او شبیه یک شعر با نوای عاشقنه است
 
نگاه شیشه ای من منشاش نگاه اوست
                
به روی هر که هست و نیست پاک و بی کنایه است
 
او برای من همان امید جاودانه زندگانی جاودانه است          
                                      
                                                       Upgrade your email with 1000's of emoticon icons           
 
تصوری داشتم .... خیال کردم در کنار ساحل با خدا قدم می زنم... در آسمان تصویری از

 

زندگی خود دیدم.... دو جای پا دیدم.... یکی متعلق به من و دیگری به خدا.... وقتی آخرین

 

تصویر زندگیم را دیدم.... به جای پا روی شن نگاه کردم.... دیدم که چندین زمان در زندگیم ،

 

فقط یک جای بیشتر نیست. دریافتم  که این حالت در سخت ترین نقاط زندگیم اتفاق افتاده....

 

برای رفع ابهام از خدا سوال کردم....

 

خدایا!! فرمودی که اگر به تو ایمان آورم هیچ زمانی مرا تنها نخواهی گذاشت اما دیدم در

 

مراحل سخت زندگیم فقط یک جای پا بیشتر نیست چرا در زمانی که بیشترین نیاز را به تو

 

داشتم ، مرا تنهایم گذاشتی ؟!! خدا فرمود:

 

در مواقع سخت اگر یک جای پا می بینی در آن لحظه تو را به دوش کشیدم و آن یک جای پا

 

جای پای من است...........

                  دوستت دارم