راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

اومدم ... ولی زود میرم....

 

وای وای وای ......

سلاممممم به همه دوستان گل خودم ....

میبینم که هنوزم منو فراموش نکردین .... تعجب نکنین ... موهاتونم نریزه من خودم هستم (حامی) ....

امروز اومدم مرخصی .... نمیدونید چی گذشت تو این مدت بهم .... میدونید کجا ... همون جایی که خر میرن آدم پس میدن

امیدوارم فهمیده باشید کجا رو میگم ...واسه اونایی که یکم باهوشن میگم ... عجب شیر

ولی خداییش خیلی سرده ... همه چیزو میشه تحمل کرد اونجا .... فقط دو سه روز اول دوری از شهر خودم خیلی برام سخت بود . کم کم عادت کردم .... اینقدر تو این مدت تنبیه شدم ... اینقدر تو برفها شنا رفتم و غلت زدم ..دیگه از هرچی برف حالم بهم میخوره

نمیخوام زیاد چرت و پرت بگم ... فقط اومدم ببینم این دوستان من چقدر به فکر منن که میبینم همه هنوزم منو فراموش نکردن (دماغم دراز شد این حرفو زدم )

خوب دیگه بیشتر از این فک نمیزنم ... فردا باید دوباره برگردم به اون جهنم خونه یا به قول بچه ها >>>جهنم سرد

ما رفتیم ........

تا یادم نرفته از بهترین و تنها دوست و همدمم ( البته بعد از خدا) تشکر کنم که تو این مدت وبلاگ منو زنده نگه داشته ... ما که مخلصشیم .......

قررررربون همتون .......

فعلا..................................................

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 13:54 http://www.jack.blogsky.com

سلام وبتون خیلی قشنگه ولی چرا دل تنها
خوشحال می شم به منم سر بزنید
بای ی ی ی ی

توکا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 http://tookashakiba.blogfa.com./

سلام:
نمیدونم چرا دلم میخواد بخندم اخه یه جوری نوشتی خنده داره یه جورایی دلم برات سوخت ولی خوب یه جورایی وظیفس دیگه
خوش باشی

توکا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 http://tookashakiba.blogfa.com./

سلام برای بالایی نظر نذاشته بودی تو این نظر دادم تقصیره خودته خوب .
اومده بودم تسلیت بگم و این که مطلبتون قشنگ بود .
موفق باشین

پویا سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 21:54 http://www.mamaliw2.blogfa.com

عاااااااااااللللللللللللللللی
خوووووووووووووووووووووووووووب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد