راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

راه سبز موفقیت

در عشق دو دلی و تردید نیست بی تردید باید هیچ شد..........

ای کاش

 

هرگاه یک مسیحی میمیرد بر سر مزارش

 

صلیبی می اویزند تا همه بدانند که انجا

 

گوریست  تو نیز بر گردنت صلیبی بیاویز

 

تا همه بدانند که سینه ی توگورستان عشق من است

 

                                                     

 

ای کاش برای آخرین بار دستان تو را در دستم لمس می کردم

 

ای کاش یک بار دیگر در چشمان همچون دریایت نگاه می کردم

 

ای کاش برای آخرین بار حس تو را در مورد خود می دانستم

 

ای کاش برای اولین بار سر روی شانه های پر مهرت می گذشتم

 

ای کاش در کنارم می ماندی و مرا تنها نمی گذاشتی و

ای کاش همان گونه که من تو را دوست داشتم تو هم مرا دوست داشتی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
**همزبونه تنهایی ها** جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 20:53 http://sportboy.blogsky.com/

غصه نخور مسافر اینجا ما هم غریبیم

غصه نخور مسافر اینجا ما هم غریبیم

از دیدن نور ماه یک عمر بی نصیبیم

فرقی نداره بی تو بهارمون با پاییز

نمی بینی که شعرام همه شدن غم انگیز

سلام خوش میگذره خدمت؟

سلام .... فعلا برنگشته تا ببینیم خوش گذشته یا نه ....
ولی توو خدمت اونم آموزشی به کی خوش گذشته که این دومیش باشه

>>>.ADAMT BE NAME HAVA<<

سیاوش شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 19:06 http://www.faryadeasheghane.blogsky.com


سلام
ممنون که به من سر زدی
وبه جالبی داری
موفق باشی

توکا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 16:44 http://tookashakiba.blogfa.com./

سلام :
خیلی خوب بود هر وقت اپ میکردی یه خبرم به من میدادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد